Kreatív Istennel Töltött Idő

KreatívITI

KreatívITI

Elkaptam egy hulló falevelet

Áldásközvetítő

2020. november 09. - hodosikatica

faleveles_facebook_post.png

A szokatlanul enyhe ősz végi időben, egy teljesen átlagos, rohangálós napon pirosat kaptam a zebránál. Hirtelen feltámadt a szél, és a mellettem lévő fa elengedte néhány, még kapaszkodó levelét. A napsütésben fürgén pörgő levelek szépen leestek, és én kitartottam a kezem feléjük – és hopp, elkaptam egyet a tenyeremben. Úgy meglepődtem, hogy észre se vettem, hogy a lámpa zöldre váltott, így átkelhettem az úttesten. 

Aztán hazafelé elgondolkoztam ezen – milyen eséllyel kapsz el egy szélfútta, kiszámíthatatlanul mozgó falevelet? Arra gondoltam, hogy talán az Úr is így kap el bennünket, von magához közel: mi vagyunk a sárguló, fáradt levelek, amiket a szél – az élet – ide-oda taszigál, az Úr elkap és biztonságban tart.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkereszteny.blog.hu/api/trackback/id/tr9216268854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása