Kreatív Istennel Töltött Idő

KreatívITI

KreatívITI

ÚJRA...TERVEZÉS

2022. április 03. - hodosikatica

43.png

A Kreatív_ITI blog 2020-ban indult el, és tavaly júniusig minden hónapban írtam bejegyzéseket, készítettem interjúkat keresztény művészekkel. Azonban olyan sokféle személyes üggyel kellett szembe néznem (költözés, új munkahely), hogy nem maradt időm, energiám a következetes megjelenésre. Éreztem, hogy keresztényként is milyen nehéz megtalálni az utam. Az Úr Igéje lámpásként állt előttem, de mégis, néha úgy éreztem, hogy csak a sötétben tapogatódzom. Eltévedtem, elfáradtam az útkeresésben. Szomorúan teltek el a hónapok azzal, hogy félénken visszahúzódtam, nem végeztem azt, amivel Isten megbízott. Az Úr egy csendességre, várakozásra intett, és ma már bizonyságként mondhatom el, hogy mindvégig Ő vezetett és tanácsolt a bonyolult helyzetekben.

 

DE ISTEN … a vigasztaló ellenvetés

A csendességben, várakozásban töltött idő alatt megtapasztaltam az összetört cserépedény életérzést. Hasznos akartam lenni, valamit tenni másokért, segíteni, aktívkodni – és észre sem vettem, hogy miért nem megy. Ahogy telt-múlt az idő egyre inkább úgy éreztem, hogy nem vagyok már hasznos, nem teszek meg eleget a munkámban, a családomban, magamban. Eljutottam arra a pontra, amikor felfogtam: mindez azért van, mert összetörtem – egy törött edény vagyok, akinek szüksége van a segítségre! 

Az Úr velem volt összetört állapotomban is; megtartott, bátorított, csendesen magához vont. Arra intett, hogy az önérzetemet, a büszkeséget tegyem le és mindent adjak oda Neki. Amikor megtértem a lustaságból és a céltalanságból, az Úr felajánlotta az újratervezést - nem engedte, hogy elnyomjon a szomorúság, sőt! Bátorított arra, hogy induljak úttalan utakra, próbáljak ki új dolgokat, és dicsőítsem Őt! Úgy éreztem, hogy a törött darabokat újra össze akarja illeszteni, és újra használni akar – megtörve, repedésekkel, sebekkel a lelkemben. Olyan csodálatos az Isten szeretete és atyai gondoskodása - tanításokkal, igékkel, régen látott barátokkal, a Szent Szellem erejével újra betöltötte az életem, és újra felépített! Halleluja! 

 

Egyedül nem megy(ek)

Azonban még mindig egyedül éreztem magam a vágyammal, hogy minél többeknek adjak bátorítást és az Isten kedves üzenetét, miszerint Neki tetszik a kreatívitással, alkotással történő dicsőítés. A Szent Szellem rávezetett, hogy ez a szolgálat nem egyszemélyes küldetés – ezt csak csapatban lehet és érdemes csinálni, így a szívemre helyezte, hogy bővítsem ki a blog ’működési területét’. Hiszen itt is igaz az elv, amit legtöbbször a házastársakra szoktak alkalmazni: „jobban boldogul kettő, mint egy: fáradozásuknak szép eredménye van. Mert ha elesnek, föl tudják segíteni egymást. De jaj az egyedülállónak, mert ha elesik, nem emeli föl senki.” (Prédikátor 4:9)

  

A Kreatív_ITI blog mostantól Kreatív_ITI_Kör néven fog tovább működni!

„Ne a régi dolgokat emlegessétek, ne a múlton tűnődjetek! Mert én újat cselekszem, most kezd kibontakozni – talán nem tudjátok? Már készítem az utat a pusztában, a sivatagban folyókat fakasztok. Még a mezei vadak is dicsőíteni fognak engem, a sakálok és a struccok is, mert vizet fakasztok a pusztában és folyókat a sivatagban, hogy inni adjak választott népemnek, a népnek, amelyet magamnak formáltam, hogy hirdesse dicséretemet.” (Ézsaiás 43:18-21)

Hiszem, hogy az alkotás, a művészeti tevékenység egy olyan úttalan út, amelyet mi is kitaposhatunk és felfedezhetünk! A zenés, hangszeres dicsőítés, az emberi énekhang Isten számára nagyon kedves! A Róla szóló irodalmi művek, versek, novellák és színpadi művek is közelebb visznek hozzá! A képzőművészeti eszközök is egyre inkább felhasználásra kerülnek bizonyos pedagógiai módszerekben, amellyel pl. a gyerekeket viszik Istenhez közelebb.

Arra hívlak, hogy fedezzük fel együtt a Teremtő, Alkotó Isten dicsőségét! Isten a Te személyes életedet szeretné gazdagítani, a Vele való időtöltés egy újszerű tevékenységével! Nekem is újra el kell indulnom az Úton - én megyek..ki jön?! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkereszteny.blog.hu/api/trackback/id/tr6917796537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása