Kreatív Istennel Töltött Idő

KreatívITI

KreatívITI

Elég!

Adventi gondolatok

2022. november 27. - hodosikatica

advent1.jpeg

Advent első vasárnapján olyan gondolatokat osztok meg Veletek, amelyek már régen megfogalmazódtak bennem, de valahogy nem sikerült a blogszerkesztő közelébe jutnom....

Lehet, hogy már találkoztál azzal az év eleji szokással, hogy egy-egy igeverset vagy szót kérsz el az Úrtól, ami végig kíséri, jellemzi az új esztendőd. Én is minden évben imádkozok és kérek útmutatást, igét; így volt ez idén is: ELÉG – ez a szócska valóban velem volt és van, pozitív és negatív hangsúlyaival együtt. Úgy érzem, hogy mindkét féle módon kimondtam, éreztem ebben az évben. Valóban megértettem, megéltem a következő igeverseket:

„Ne aggódjatok tehát a holnapért, mert a holnap majd aggódik magáért: elég minden napnak a maga baja.” (Máté 6:34)

 „De akit az Úr szeret, annak álmában is ad eleget.” (Zsoltárok 127:2) 

„Nem a nélkülözés mondatja ezt velem, mert én megtanultam, hogy körülményeim között ELÉGedett legyek.” (Filippi 4:11) 

Valóban eleget adott az Úr idén is – nem szenvedtem hiányt semmiben. Amit nem kapok meg arra valószínűleg nincs is szükségem.

Neked mi az, amiben érezted az Istentől kapott elégedettséget?

Ugyanakkor egy harciasabb szellemben is próbáltam, próbálok megálljt parancsolni az aggódásnak, a tehetetlenség csalóka érzésének. Elég a sátáni hazugságokból, elég az önvádból és a csüggedésből! Elég a halogatásból és a félelemből! 

Neked miből volt eleged ebben az évben?

Az a csodálatos dolog, hogy valahányszor kiöntöm a szívem, elpanaszolom embernek, Istennek a gondjaimat, már a nagy siránkozás közepette érzem, ahogyan a Szentlélek közbeavatkozik és foglyul ejti a gondolataimat. Ha egy kicsit is figyelek a csendes szóra az mindig Isten felé vezet és terel! Mert Ő elég nekem, sőt, több, mint elég!

Ha úgy érzed, hogy eleged van ebből az évből, csak gondolj erre az atyai biztatásra:

„De Ő ezt mondta nekem: >Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz<”. (2Korintus 12:9)

Az erőtlenség valójában Isten erejének ad teret, és valójában csak Ő tudja azt, hogy mi az amire szükségünk van, mi az, ami elég!

Advent első vasárnapján a hit gyertyájának fénye és melege költözzön a szívetekbe, és teljetek be azzal a megelégedéssel, amely csak az Istenben, Istennel töltött időben lehet a Tiétek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkereszteny.blog.hu/api/trackback/id/tr8717988846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása